Ta strona używa cookie. Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie cookie, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.

Nie pokazuj więcej tego komunikatu

Twoje zakupy

Nie masz jeszcze
żadnej pyszności w koszyku.

Nie chcesz wybrać sobie czegoś dobrego?

... {CART_PRICE_ALL}

Koszyk

Dostawa i dostępność produktów

 

Rodzaj dostawy

                                                         Czas realizacji

Koszt dostawy

Odbiór osobisty

Zamówienia złożone do godziny 15:00 są pakowane tego samego dnia

0 PLN

Wrocław i okolice

Zamówienia złożone do godziny 15:00 są dowożone tego samego dnia.

5 PLN

Wrocław i okolice

Dla zamówień o wartości powyżej 150zł dowóz gratis!

0 PLN

Kurier DPD

Zamówienia  złożone do godziny 15:00 są wysyłane tego samego dnia.

17 PLN

Kurier DPD

Dla zamówień o wartości powyżej 250PLN wysyłka gratis!

0 PLN

Kurier DPD (pobranie)

Czas transportu wynosi 1 dzień roboczy od momentu wysłania.

22 PLN

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

  Dostawa Produktów

Produkty w naszym sklepie oznaczone są ikonkami określającymi możliwości dostawy:

produkty, które wysyłamy kurierem na terytorium całej Polski

produkty, których z uwagi na swoje właściwości nie możemy wysłać przesyłką kurierską (np. nabiał, dla którego należy zachować „łańcuch zimna”), w związku z czym są dostępne w lokalnym dowozie we Wrocławiu i okolicach. Dowóz lokalny jest możliwy dla zamówień o wartości powyżej 50zł.

produkty, które można odebrać osobiście w naszym sklepie we Wrocławiu przy ul. Trawowej 55A

 

Większość produktów oznaczona jest wszystkimi trzema powyższymi ikonami, co oznacza, że możliwa jest dla nich każda forma dostawy (kurier, dowóz lokalny oraz odbiór osobisty):

Towary, dla których należy zachować łańcuch zimna (jak np. wędliny, nabiał) oznaczone są ikonami dowozu lokalnego oraz odbioru osobistego:

Wszystkie towary można również odebrać w naszym sklepie stacjonarnym, stąd też przy kazdym produkcie znajduje się ikonka odbioru osobistego:

 

Odbiór przesyłki kurierskiej
Koniecznie sprawdź stan przesyłki w obecności kuriera (pamiętaj, by zrobić to przed podpisaniem oświadczenia o „odebraniu przesyłki w stanie nieuszkodzonym”). Jeżeli zauważysz uszkodzenia opakowania lub masz podejrzenia, że było ono otwierane nie odbieraj paczki i poproś o spisanie Protokołu Szkody, który stanowi podstawę do złożenia reklamacji na usługę transportową (osoba dostarczająca paczkę powinna mieć przy sobie odpowiedni druk). W protokole prosimy podać rodzaj zauważonego uszkodzenia.

Możesz sprawdzić zawartość przesyłki w obecności kuriera, po uprzednim złożeniu podpisu na liście przewozowym (oraz uiszczeniu zapłaty w przypadku przesyłek „za pobraniem”). W przypadku stwierdzenia niezgodności zawartości przesyłki z Twoim zamówieniem prosimy spisać protokół z kurierem (pomoże to nam skrócić procedurę reklamacji).

  Dostępność produktów

Dokładamy wszelkich starań, by Twoje zamówienie zostało skompletowane i wysłane w jak najkrótszym czasie. Większość produktów oferowanych w naszym sklepie posiadamy w magazynie, dzięki czemu czas realizacji zamówień możemy ograniczyć do minimum.

Posiadamy również towary dostępne na specjalne zamówienie. Jeżeli interesuje Cię taki produkt kliknij w przycisk „Zapytaj” na stronie przedmiotu, by wypełnić formularz. Poinformujemy Cię, gdy produkt będzie już dostępny w sklepie.

W szczególnych przypadkach może się zdarzyć, że produkt włożony do koszyka nie jest dłużej dostępny. Dzieje się tak, gdy inna osoba szybciej złoży zamówienie na ostatnią sztukę interesującego Ciebie przedmiotu. W takim przypadku skontaktujemy się z Tobą by zaproponować zamiennik produktu lub usunąć brakujący produkt z zamówienia.